Sprawdź jak do nas trafić?

Certyfikaty

O nas

gaz 01W branży autogazu istniejemy od początku swojej działalności tj. 2002 roku. W ciągu tych lat zdobyliśmy olbrzymie doświadczenie. Gdy rozpoczynaliśmy montaż instalacji, zakładaliśmy tylko instalację podciśnieniowe (gaz zasysany jest przez podciśnienie w kolektor ssący). Instalację tę stosowane są do wszystkich samochodów z układem gaźnikowym, wtryskiem mono i pierwszych układach wielopunktowego wtrysku benzyny. W miarę upływu czasu samochody stawały się coraz bardziej wymagające, normy spalin coraz bardziej przyjazne środowisku, wtedy za myślami producentów samochodów, producenci instalacji gazowych wprowadzili na rynek instalację SGI - Sekwencyjny Wtrysk Gazu /więcej na ten temat w zakładce generacje instalacji LPG/. W momencie wprowadzenia instalacji na Nasz rynek przeszkoliliśmy Naszą załogę także w tej generacji instalacji gazowych i to był właściwy krok, jak się za chwilę okazało. Z czasem instalacje podciśnieniowe stawały się ułamkiem instalacji sekwencyjnych, które montowaliśmy.
   Naszą siłą jest wiedza, doświadczenie i kilka tysięcy zamontowanych instalacji, wiedzę tą wykorzystujemy aby zaproponować Państwu układ instalacji pozwalający na zachowanie osiągów i kultury pracy silnika porównywalnych do pracy silnika na benzynie. W Naszym serwisie możecie Państwo zamontować instalację Sekwencyjne wielu znanych firm (BRC, STAG, KME, ZENIT, LOVATO SMART), jednak swoich klientów zachęcamy do montażu instalacji sprawdzone przez Nas produkty. Instalacje gazowe montowane w Naszym serwisie to nie tylko najwyższa jakość, ale również najniższa cena za oferowany produkt w skali całego kraju.
brc
 
Jednak cena to nie wszystko co możemy Państwu zaoferować. Obserwując jakość montażu warsztatów konkurencyjnych dziwię się, że w dzisiejszych czasach klienci odbierają swoje auta po montażu instalacji i płacą jeszcze za to grubą kasę. Pisząc o jakości montażu mam na myśli przede wszystkim niewystarczającą dbałość zarówno o montaż podstawowych elementów instalacji jak i jej wykończenie. Nie liczcie Państwo, że osoba, która nie ma pojęcia o działaniu silnika, o podstawach fizyki, będzie w stanie w pełni profesjonalnie wykonać instalację gazową na najwyższym poziomie.
Sprawdźcie Państwo firmę w której macie przerabiać swoje auto na gaz. Zróbcie to jeszcze przed montażem, obejrzyjcie samochód, który założyła ta firma wcześniej. W dniu montażu ustalcie z montażystą gdzie zamontuje poszczególne elementy instalacji, po montażu będzie już za późno. Wzorcowo założona instalacja gazowa w samochodzie to taka, której nie widać po podniesieniu maski. Proszę spojrzeć do naszej galerii.
  • DSC09583_www
  • DSC09584_www
  • DSC095850_www
  • DSC095851_www
  • DSC09593_www
  • DSC09594_www
  • DSC09595_www
  • DSC09596_www
  • DSC09597_www
  • DSC09598_www
  • DSC09599_www
  • DSC09602_www
  • DSC09603_www
  • DSC09605_www
  • DSC09606_www
  • DSC09607_www
  • DSC09608_www
  • DSC09615_www
  • DSC09618_www
  • DSC09619_www
  • DSC09620_www
  • DSC09621_www
  • DSC09649_www
  • DSC09650_www_www2_www
  • DSC09650_www_www3_www
  • DSC09651_www
  • DSC09659_www1_www
  • DSC09659_www2_www
  • DSC09659_www3_www
  • DSC09659_www4_www
  • DSC09659_www5_www

Jednak to, że instalacja gazowa jest widoczna po podniesieniu maski silnika nie jest powodem aby konkurencję źle oceniać, ale brak podstawowej wiedzy o montażu poszczególnych elementów instalacji już tak. Mam tu na myśli przede wszystkim 2 urządzenia, których zły montaż przeraził mnie już dziesiątki razy:
    • Pierwszym elementem jest elektrozawór gazowy (filtr) stosowany we wszystkich generacjach LPG ( dla wiedzy osób którzy płacą za niewiedzę bądź wygodę instalatorów – odstojnik z filtrem powinien patrzeć w dół, jeśli ma coś się w nim ustać), bardzo często montowany dziś odwrotnie w celu szybkiej wymiany filtra na kolejnych serwisach. Prowidłową pozycję pracy zaworu gazowego przedstawia poniższe zdjęcie.

gaz zawor

    • Reduktor (parownik od gazu) montowany do pasa przedniego, co jest bardzo nieestetyczne, a co gorsze w wyniku dużego przepływu powietrza przez grill, obniża temperaturę reduktora i samochód później przechodzi na LPG. A nawet po przejściu na gaz ma niższą temperaturę przez co gorszę warunki spalania. Ale niektórym montażystą to nie przeszkadza i montują tak wielokrotnie, aby było dla nich jak najprościej przy montażu, a nie żeby było estetycznie i zgodnie z wszelkimi zasadami techniki. Mogę Państwa zapewnić, że w Naszym zakładzie, przykręcenie reduktora do wzmocnienia czołowego będzie ostatnim miejscem do którego go zamontujemy. 
Proszę wymagać od swoich instalatorów przestrzegania podstawowych zasad montażu, a najlepiej zapraszam do Naszego serwisu, Nas nie trzeba pilnować wszystko montujemy zgodnie z wszelkimi zasadami techniki. Naszą wiedzę w branży Auto-gazu niech potwierdzą liczne certyfikaty i ilość uzyskanych przez Nas autoryzacji.


Wykaz firm, u których uzyskaliśmy AUTORYZACJĘ NA MONTAŻ I SERWIS AUTOGAZU


PL*0014*00/G P.P.H BREW-EL

Roz. I/ poz.43 z dnia 03.04.2001r

PL*0011*00/G ELPIGAZ SP. ZO.O.

Roz. II/poz.27 z dnia 02.07.2001r.

PL*0005*00/G CZAKRAM

Roz. XV/poz.46 z dnia 27.03.2003r.

PL*0031*00/G AUTO GAZ CENTRUM

Roz. X/ poz 21 z dnia 22.09.2003r.

PL*0015*00/G EKO ALMA SP.J.

Roz. XIV/ poz.4 z dnia 03.06.2004r.

PL*0027*00/G MWM AUTO GAZ S.C.

Roz. VI/ poz. 11 z dnia 01.07.2004r.

PL*0006*00/G LANDI RENZO POLSKA Sp. z o.o

Roz. XXXI/ poz. 6 z dnia 21.07.2004r.

PL*0044*00/G P.P.H.BORMECH Sp. z o.o.

Roz. XIX/ poz. 6 z dnia 07.04.2011r.

PL*0037*00/G PALACAR

Roz. XXXIII/ poz. 4 z dnia 11.08.2011r.

PL*0058*00/G AC S.A.

Roz. XXIII/ poz. 9 z dnia 30.01.2013r.